jump to navigation

Chinese webcam and Skype юни 15, 2011

Posted by deathmaster88 in Линукс историйки.
Tags: , , ,
trackback

Здравейте!
Предната ми китайска камера издъхна геройски и се наложи да си взема нова. Марката е от куча по – куча (Hip). Води се driverless и наистина веднага си тръгна след като я включих в USB порта. За да работи със Skype обаче се нуждаете от ето този трик. Независимо, че е за Ubuntu, най – вероятно ще проработи и на друга дистрибуция. Също така можете да си инсталирате програмата Cheese и с нея да тествате камерата. В предната статия за старата ми камера бях препоръчал Camorama. Cheese е по – добра.🙂

Без значение каква е камерата Ви, ако ползвате Ubuntu разгледайте внимателно горепосоченият сайт този път не само графата за Skype😛

Това е! Успех!🙂

Коментари»

1. spacy01 - юни 15, 2011

Много наскоро писах за скайп и ми е прясно…🙂
Аз препоръчвам програмата guvcview, с нея може и да настроите цветовете на камерата. Обикновено образа на камерата през скайп е по-тъмен, затова спираш скайпа, пускаш тази програма, увеличаваш (леко) плъзгача, където пише gamma, спираш програмата и пускаш отново скайп.

Програмата guvcview я има в synaptic, но според мен този месинджър не си заслужава усилията…

deathmaster88 - юни 15, 2011

Ще се пробва.🙂


Вашият коментар

