jump to navigation

KDE 4.3 излезе! август 7, 2009

Posted by deathmaster88 in Линукс историйки.
trackback

Здравейте!

KDE 4.3 излезе най – накрая. Оправени са над 10 000 бъга и сега е на доста по – голямо ниво. Естествено не е перфектно и пак има някои нередности, но не са толкова забележими. Най – ме радва факта, че като натисна копчето на DVD устройството диска се размонтира и изважда сам, както си беше преди. Като визия KDE 4.3 също има подобрения. Официално то ще е включено в следващата версия на Kubuntu, но можете да го ползвате и на 9.04 като направите следното:

добавете deb http://ppa.launchpad.net/kubuntu-ppa/backports/ubuntu jaunty main

в /etc/apt/sources.list

След това запазете редовете от този линк като файл с разширение .pgp ( не съм сигурен дали е нужно, но при мен така стана).Запазете файла и го импортнете чрез KPackageKit от графата за software sources.

След това можете да направите ъпгрейда от самия KPackageKit или по стария начин

с sudo apt-get update и после sudo apt-get dist-upgrade

Като край смея да кажа, че когато KDE 4.3 стане официално поддържано от *buntu
ще е много по – стабилно, но и сега съм доволен. Това, което е по -дразнещо
е, че при мен се наложи от fusion-icon-а да дам всеки път като се логна
да презареди compiz, защото има неправилно рендиране на табовете в даден прозорец, но
след това се оправя. Може би ако ползвате ефектите на Kwin, които сега са наистина
достоен конкурент ще е по – стабилно, но аз съм фен на compiz.🙂
Успех!

Коментари»

1. go_fire - август 14, 2009

Ей майсторе на смърта. Поста не се чете. Това дето си го сложил в „коментар“ излиза извън рамката и губи думи. А като губи думи, напълно губи и смисъл.

Иначе поздрави, от година съм ти фен, пиши по-често!

2. deathmaster88 - август 23, 2009

Благодаря за корекцията.🙂 Бях на почивка и не съм обърнал внимание изобщо какво става с поста. Сега е леко постегнато.🙂


Вашият коментар

