jump to navigation

Коледно настроение на вашия десктоп декември 19, 2007

Posted by deathmaster88 in Линукс историйки.
trackback

Моят празничен десктопС този пост искам да пожелая на всички Линукс манияци и не само най-прекрасните празници. Нека сме весели и живи и здрави останалото само ще си дойде! А сега моля на вашето внимание да погледнете картинката ми. Ще подскажа само, че ви трябва да си сложите plugin-a за снежеца. Тоест прочетете http://forum.compiz-fusion.org/showthread.php?t=5303

За снежинки подобни на моите ви трябва да си сложите текстура, иначе е много грозно. Ето тук има! Настройте си ги от ccsm, като изберете от snow -> textures и си сложите една от картинките. Това е! Весели празници на всички!!!

Коментари»

1. longanlon - декември 20, 2007

хехе, не ми стига, че по всички телевизии дават малоумни коледни филми, че всичко е окичено с украшения, че отвсякъде звучат дебилни коледни песнички, ами и десктопа да си „украсявам“ по тоя начин…😉

2. Blagovest Petrov - декември 20, 2007

Точно такова howto ми трябваше. На последък нямам време през което да обръщам внимание на машинката и не ми се търсеше в Google. При мен е традиция украсяването на десктопа. Благодаря ти, Deathmaster :))

3. deathmaster88 - декември 20, 2007

Радвам се, че съм бил полезен с нещо. Дали то ще се използва вече е въпрос на личен избор. Всеки сам решава кое е най-добро за него.🙂

4. Коледни мотиви за вашия десктоп. « Блогът на [Deathmaster] - ноември 30, 2008

[…] празници: Коледа и Нова година. Миналата година в един мой пост бях си снимал как ми изглежда линукс десктопа и бях […]


Вашият коментар

