jump to navigation

Някои по-важни добавки към Firefox, които мисля, че имат голямо приложение. ноември 25, 2007

Posted by deathmaster88 in Линукс историйки.
trackback

Както вече знаете Лисицата ми е любимия браузър. Когато работя с него имам нужда от следните добавки. Първата е задължително FlashGot. Чрез нея мога да накарам Firefox-а да тегли файлове посредством моя любим download manager KGET. Естествено можете да изберете и вашия любим и да работите с него. Само трябва да настроите тази добавка и като кликнете на даден линк то изберете някоя от Flashgot… опциите.🙂 Другата важна добавка е Media Player Connectivity. Чрез нея мога да свържа Firefox-а с някой плейър по мой избор чрез който да пускам определен вид видео или аудио поток. Аз съм си настроил кои плейъри какви потоци да отварят и съм настроил като кликна на даден поток той да се отваря в нов прозорец и да ме пита дали искам да започна да гледам/слушам. Това съм го направил, защото за да започне процеса на гледане/слушане аз трябва да кликна на една иконка, но ако дам дясно копче и от там Properties мога да видя адреса на потока и неговия тип, а това е полезно при рипване на такива потоци.🙂 Другата важна добавка ми е AdBlock, която чисти излишни реклами от сайтовете. Де да можеше да маха всички реклами. Може и да може, но не съм я разучил изцяло ( признавам си без бой😛 ). И накрая един вграден download manager – Down them all (DTA). Полезен е и като че ли ускорява скоростта. Въпреки това мисля, че KGET е по-добър избор. За красота на лисицата съм сложил темата Noia Extreme 2.0, която просто ме шашна. Та това са необходимите добавки за лисунгера, които ползвам аз. Ако ви харесат други просто ги тествайте. Ето това е едно от нещата, които харесвам в свободния софтуер – свободата да го поменяш и нагаждаш както искаш!🙂

Коментари»

No comments yet — be the first.

Вашият коментар

